ledig idag:)

Jahopp vaknade rätt så tidigt idag. Så då tyckte jag att det var lika bra att gå upp. Så jag får lite gjort.
Var tvungen att ringa ett samtal också så de passade perfekt.
Vaknade vid halv 8 ungefär och var jätte pigg. Känns skönt att redan då vara utvilad:)

Idag blir det plugg som gäller. Ska lämna in ett arbete imorgon som handlar om vfun. Har väll kommit halvvägs så det känns skönt.

Hade varit skönt att vara hel ledig idag från plugg också. Har inte hunnit packa upp allting sen i måndags. och så vill jag plocka i ordning allting också. Nu när byrån och vagnen är monterade.
Men de kankse blir ikväll då, om jag pluggar på nu bara.:)

Måste ner till stan sen och fixa en sak också.

Kom på en ful sak som jag och Ida såg igår när vi var ute och gick.
Längst bort på stallvägen stod det en korvkiosk typ. Någon gubbe som sålde mat i en vagn.
haha. Det var lite tattigt faktiskt..

nehe nu blir det frukost:)

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0