lay all your love on me

då var man tillbaka i växjö igen då. Känns skönt:)
men lite ensamt när man har varit med familjen hela tiden typ.
Men det känns bra nu i alla fall.
 
Igår var jag, Oskar och Ida, Björn på ikea.:)
Och det blev en hel del faktiskt.

Har hållt på hela dagen idag och plocka fram alla saker och fixa lite och så.
Så kul med nya saker:)

Sen har jag pluggat me. Har bara lite kvar nu.. Gött:)

 Rensade lite i mina skåp och lådor och slängde massor med papper som jag inte har någon nytta av.
Så nu har jag ungefär 2 hyllor lediga. Gött.

Och imorgon ska jag och Oskar montera min byrå och en toalettvagn som jag köpte på ikea.
Så då kommer jag flytta om lite saker. Alla mina kläder får inte plats i garderoberna jag har. Så det behövdes en byrå också.)

Lite bättre med min förkyldning/bihållsinflamation. Skönt de:)

nehe tillbaka till böckerna kankse..

ha de fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0