jippi:)

Nu har jag beställt en jacka från hm i alla fall. Hoppas den är lika snygg som i katalogen.
Och att de passar me såklart..:)

Fick ett sms idag på morgonen från älskligen där de stod:
Får jag komma till dig idag?.
Och då blev jag genast jätte glad.Och det gjorde hela min dag jätte bra.
Hade en underbar dag på praktiken. Barnen var hur gulliga som helst.
Får nästan lite panik på dom ibland. Så söta..
 
De va ju marknad i åseda i dag också. Så gick dit och köpte lite marknadsgodis.:)

nehe om man skulle gå ut och gå en liten runda..

Förresten, frikis i går var så himla kul. Massa med mamma mia låtar var med.:)
Känns så himla gött att träna.:)

ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0