helgen

jahopp då är det redan tisdag och en helg har sprungit förbi.
Helgen har varit helt okej.
I fredags myste jag, Ida och Frida lite hemma hos Frida. Det var trevligt.:)
Lördagen var jag och oskar i växjö på dagen. Hämtade min jacka som hade kommit, och sen shoppade lite.
På kvällen var det kalas för Oskars moster. Det var trevligt, det blev mycket dansande den kvällen kan jag säga er.
Söndagen var jätte seg, usch. jag och älsklingen låg och kollade på film typ hela dagen.
Men det var mys ändå.<3

Nu är det sista veckan på praktiken också. Rätt skönt att komma tillbaka till Växjö känner jag. Skönt och komma in i sina "vanliga" rutiner. Och fixa lite i lägenheten. Och få vara lite för sig själv.:). Men det är klart att jag kommer att sakna praktiken också, Alla barn och undervisa och allt..Men det kommer ju så småningom igen.:)

Just det, klippte mig förra onsdagen också. Det blev nice. Lite kort bara men det blev snyggt..

ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0