ett himla liv

Då var det helg igen. Och igår var det sista dagen på praktiken.
Det var verkligen jätte mysigt igår. VI lekte och åt kladdkaka sista timmen.:)
Lite tråkigt att sluta faktiskt...men men

I torsdags var jag inne i Vetlanda och fikade och gick på stan me brudarna.
Det var mys<3

Sen på kvällen fick jag jätte ont i min överkäke, trodde det var någon tand jag hade håll i.

Igår när ja kom hem från praktiken hade jag jätte ont i gen.
Då var det att sätta sig i bilen igen och köra in till Vetlanda som en idiot. 
Träffade tandläkaren och hon sa att det inte var något fel på mina tänder att det såg jätte bra ut.
Då tänkte jag gud va skönt.
Men än var det inte över, hon sa att jag skulle in till vårdcentralen i stället. och kolla upp mig där. För hon trodde att det var bihållsinflamation.
Så då fick jag gå till en sköterska där och kolla upp massa saker. ta blod prov och sånt.
Usch de va jobbigt.
Sen kom hon fram till att jag hade nästan bihålsinflamation.
Så jag fick något nässpray och så.
Hoppas det går över nu bara.

Så igår kväll blev det lugnt. Mys me älskligen<3

Ikväll ska vi nog in t stan och äta och mysa me gänget:)

växjö nästa vecka. Så himla gött. Komma till lägenheten och fixa och bara vara själv.
Längtar.<3

ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0