Vart tog all snö vägen?

Så himla tråkigt att all snö försvinner. Hade varit mysigt i fall den låg kvar fram till jul och nyår. Jag som hade fått spdan julstämmning.Men men. Sista lektionen idag då innan tentan. Ledig imorgon och sen på fredag är det tenta dags. Blir till att repetera lite matte imorgon. Sen på tisdag börjar en ny kurs. Shit va snabbt de går.

Så fult. Var och köpte underkläder innan idag på hm.Var verkligen jätte glad att jag hade hittat ngt jätte snyggt och så. Sen när jag kommer hem ser jag att dom har glömt att ta bort en sån larmknapp. De konstiga var att det började inte tjuta ngt när jag gick ut från hm. Åå lite besviken blir man ju. Får väll ta och åka ner dit imorgon igen eller får de blir på fredag kanske.

Nehe ska mysa me älsklingen nu<3
Åt pannkakor innan, det var gott:)

ha en bra kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0