trött och seg

Japp är helt slut idag känner jag. Blev en hård men väldigt rolig kväll igår.
Var och bowlade med Hanna&Anton, Ida&Björn och Oskar då. Det var mkt trevligt.
Efter det gick vi hem till björn en liten stund och festade lite till, sen blev det up.:)
Det var verkligen en helt lyckad kväll:) Tycker om er så mycket.

Idag har jag varit i kyrkan på adventsmässa. Det var mys.<3. Gick upp vid kvart över tio ungefär. Det var lite jobbigt faktiskt. Var så himla trött, ville bara ligga kvar i sängen me älsklingen.
Sen nu har jag bara tagit de lugnt. Kanske blir julmarknad sen i Vetlanda med gänget.
Hoppas det:)

I fredags var det film och mys i växjö me älsklingen. Tog det bara lungt och myste med varandra:) Me like
Igår så julhandlade vi lite i Växjö innan vi åkte hem. Har köpt två julklappar nu. Skönt att ha några klara i alla fall:)

Nehe ska höra om de blir ngn julmarknad eller inte..

ha en bra em/kväll

Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha ..jag blev ju inspirerad av Hannas lussebak . :P Mmm va gott det är . :)Jo allt e bra med mig. sj då ? Snart är det jul tjejen! Längtar verkligen!! Å demn 19e blir det part paaaarty ! Gu så skoj . :D Saknar dig, hoppas vi kan ses mkt i jul . :)

2008-12-01 @ 15:23:53
URL: http://backler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0