lussekatt och glögg

Vet ni? Idag har csn kommit in. Så nu är jag rik igen. Känns så himla gött.:)
Skola 8-12 idag. Räknade geometri. Känns rätt bra tycker jag. Men de värsta me lektionen var att jag hostade stup i ett. Det ver verkligen jobbigt usch. Åkte ner på stan sen en sväng. Köpte hostmedecin och handlade mat. Sen kollade lite på hm och så. Köpte mig två lussekatter och lite glögg. Mumma var det. Det är verkligen vinterstämming nu. Kyla och snö. Så mysigt. Ska sätta upp min julstjärna framåt helgen också, och min ljus och stjärnslinga:) Då kommer det bli ännu mer mysigare. Hade inte varit fel med ett par röda gardiner också. De skulle va snyggt. Var hos Ida en sväng innan också. Provade lite byxor och snackade och kollade på tv.

Längtar till helgen:)

Nehe nu måste jag sätta mig vid tvn igen och kolla Desperate housewives. Det är så himla bra. Har fastnat i det nu känner jag. haha.

Ha en fortsatt bra kväll folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0