lugn och mysig helg

Helgen började med att jag blev sjuk. Vaknade i fredags av att jag var jätte täppt i näsan och helt seg. Ont i halsen hade jag också. Det var inte kul. Gick i skolan och hade en seg lektion. Ville bara tillbaka till sängen och lägga mig. Och det gjorde jag sen när vi hade slutat.
Framåt 4 tiden åkte jag till älsklingen. Åt god mat och sen myste lite. Jag låg i sängen nästan hela kvällen. Var så himla seg och trött. Usch usch. Lördagen var också lugn. Kollade på film och senare på em åkte vi hem till Näshult för att mysa lite. Köpte lite goda frukter och gott bröd. Och glögg och lite annat. Det var verkligen mys. Som tur va mådde jag mkt bättre då ön jag gjorde på fredagen,.
Söndag var en lugn dag de också. Älsklingen åkte hem till sig. Och jag åkte in till Vetlanda och träffade Manda en stund, träffade även Frida också. Det ver trevligt. Åkte in till Växjö senare på kvällen och tog de mest lugnt. Sanna kom över en stund. Vi kollade på tv, drack glögg och snackade lite.
Så sammanfattar man min helg med två ord så blir det: Lugn och mysig<3

Förkyldningen är på bättringsväg nu i alla fall. Känns skönt:)

Och imorgon kommer csn. Jippi:)

Nehe nu ska jag plugga lite, sen blir de nog sängen.
Upp tidigt imorgon. Usch usch.

Vill ha mer snö. Det ska vara mycket snö. Så mys<3

Saknar min underbara älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0