lalalalala

Japp idag är jag ledig. Så himla skönt. Har redan hunnit me och tvätta.
Duktigt av mig.
Har mått illa hela morgonen me. Undra va de kan va för något? Usch vill inte bli sjuk.:(

Helgen har varit bra. Lugn och skön och även lite festande.
Fredags festade vi här i växjö ett gäng. De va skoj och trevligt.
Lördags tog ja och älsklingen det lugnt. Myste lite och var på stan. Sen hem till älsklingen där de blev mer mys<3
Söndags var en dag då jag var irriterad på allting ungefär. Fast sen framåt em kvällen blev jag glad igen. Och då var allting jätte bra:)
Så har min helg sett ut på ett ungefär.

Igår började vi räkna lite ekvationer. Det  var skoj. Men jobbigt att sitta med det i 3 timmar.
Var rätt sleten igår när jag kom hem.
Ska plugga lite senare idag..

Nehe ska ner på stan en sväng nu.

Ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0