snö igen

Nu har det kommit snö igen. Gud va mysigt. När jag vakande idag var det helt vitt ute. Hoppas det blir lite minusgrader nu så det ligger kvar. Slask är verkligen inte kul:(
Har varit en rätt så lugn dag idag. Seminarium mellan 9-12. Väldigt intressant sådant.
Var helt slut när jag kom hem, så jag sov lite. Sen har jag och Ida varit ute och gått me. Det var skönt.
Ska läsa lite nu tror jag.

Förresten klassfesten i tisdags var så himla rolig. Hade så himla skoj. Hade en julklapps lek först sen satt vi och snackade och det blev mkt dans också..haha. Det bjöds också på vasaloppet. Det var gott:) Sen stallarna var också sjukt skoj. Tack alla för en trevlig kväll.:)

Igår pluggade jag hela dagen. Så himla jobbigt. usch usch. Var helt slut sen igår på kvällen. Skulle lämna in en reflektionsuppgift idag så det var den jag satt me igår..

Nehe ska läsa lite nu. Saknar min älskling så sjukt mkt. Inte träffats på jätte länge:(

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0