nu ger vi allt sista veckan

Ja eller ngt. Det låter bra i alla fall. Bara två dagar kvar i skolan nu sen är det jullov. Hel ledig från skolan denna jul. Ska bli så himla skönt. Slippa tänka på ala böcker och uppgifter. Men det är lite som ska göras innan torsdag em, innan man kan gå hem och pusta ut. En reflektionsuppgift tills på onsdag, som jag kommit halvvägs med. Gött:) Sen ska vi ha en debatt på torsdag som jag inte har börjat med än. Men än så länge är det ju bara måndag.

Dagen har varit lugn. Gick i skolan från 8-10. En intressant och lyckad lektion:) Sen har jag städat lite, pluggat en hel del, gått runt växjö sjön. Fick sån jäddra huvudvärk innan, det var jobbigt. Usch. Men nu har det gått över som tur är.

Och imorgon är jag ledig. Gött mos:) kanske ska börjar fundera på va man ska ha med sig hem. Blir några veckor hemma. Lite jobbigt att dela sovrum med ngn när man inte är van vid det. Men man kan ju alltid åka till älsklingen:)

Helgen var lugn. Känndes skönt att ha en vit helg för en gångs skull. Fredags var det mys med gänget. Längesen sist. Det var mycket trevligt och mysigt. Älskar er<3. Sen i lördags var jag och älsklingen inne i Vetlanda och shoppade lite. Har hittat min outfitt tills på fredag nu i alla fall:) kommer bli så himla kul. Sen var vi och åt på chili thai. Det var mys. Du är så himla underbar älskling. Hoppas att du vet det. På kvällen var vi hemma i Näshult. Kollade på film med lillebror och mamma och älsklingen och så käkade vi godis. Jummi. Söndagen var också lugn. Var på lucia, färgade håret, pluggade sen åkte jag tillbaka till växjö.

Ska läsa lite till nu, sen blir det nog sängen. Ska upp och tvätta tidigt imorgon så.

Längtar så till julen nu. Kommer bli så mys.

Ha en bra kväll:)

Kommentarer
Postat av: Majsan

See you in friday ! ;) Hihi kommer bli så kul imon ! :D

2008-12-18 @ 14:29:12
URL: http://backler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0