JULLOV

Sorry för den sega uppdateringen. Men har inte hunnit faktiskt..Japp nu har jag jullov i 2 och en halv vecka. Känns så himla gött. Slippa skolan lite. Hade ingen motivation alls nu sista veckan. I torsdags hade vi debatt, var väldigt skoj och intressant. Kändes så skönt efter kl 12 när man kom hem:)
Och ett plus var ju att älsklingen väntade där.:). Köpte mina sista julklappar i torsdags. Skönt att ha allt klart. Senare på kvällen åkte jag hem från växjö. Eller hem till älsklingen då. Där blev det mys mid film:)

Fredag gjorde jag och älsklingen julkola. Mm det blev så gott så:) sen tog vi det bara lugnt, för att orka med kvällen;)
På kvällen var vi på Hanna och Mandas 20 års fest. Så himla kul. Temat var porr/playboy. Alla var så himla snygga. haha. Hade verkligen jätte skoj. Tack för en underbar kväll allihopa. Synd att det slutade som det gjorde men men.

Lördagen var så himla seg. Jag var trött hela dagen. Älskligen och jag sov typ hela eftermiddagen. Usch. Sen när vi piggnat till lite slog vi in lite julklappar och drack glögg och myste med hans familj. Kollade på harry potter sen också.

Idag åkte jag hem till Näshult. Dagen har varit lugn. Städat lite och julpyntat på rummet. Sen var jag i kyrkan också på julkonsert. Så himla mysigt. Ryste flera gånger faktiskt. O hela natt är så himla bra.:) sen nu ikväll har jag bara tagit de lugnt. Ska käka lite nu hade jag tänkt och sen blir det väll och kolla lite på tv. Kanske slå in dom sista julklapparna också.

nehe ha en trevlig kväll.

Bara 3 dagar kvar nu.Längtar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0