God Jul:)

Då har julafton redan gått och allt känns så himla tomt när dagen är över. Känns som, jaha var det bara det här?.
Men dagen har varit hel mysig. Firat den med släkten hos farmor och farfar. Ätit julmat, kollat kalle anka och bara haft det allmänt mysigt. Sen har vi fått juklappar här hemma också med bara familjen. Riktigt nöjd faktiskt. Fick lite smått och gått. En visp, gryta, smycken, presentkort på gina, skinhandskar. Sen kom älsklingen och då bytte jag med honom också. Fick två jätte fina ringar och ett presentkort till på gina:). Köpa mycker kläder på mellandagsrean nu hoppas jag på:). Så dagen i ära har varit trevlig och mysig. Just det igår firade jag jul hemma hos älsklingen med hans familj också. Det var också trevligt. Fick lite julklappar där också. Presentkort på hm, hårspray, present kort på sfbio, ett armband, och en jätte fin ljuslykta och ett jätte fint fat till. tack så mycket. Så söta:). Oskars syrra fick singstar, så de sjöng vi hela kvällen igår. Så himla kul. Och det är ju ännu roligare när det går så himla bra för en:).
Och i måndags var det julmys me tjejorna. Mkt trevligt:). Snackade massa och käkade lite julgodis. Fick en make up rådgivning av dom. Ska bli så himla kul. Tack brudar:)

Nehe ska väll gå och lägga mig nu, och somna gott i älsklingens famn. Älskar dig:)
och imorgon ska vi till mormor och morfar och fira jul:)
Sen blir det fest på kvällen. De blir nice.

Godnatt och ha en fortsatt god jul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0